Fredag!

Underbara fredag ! <3

Skoldagen har varit lite sådär seg som vanligt, hade iof bara två lektioner men även det va för mycket för en sömning Amanda! 

Nu sitter jag här ny duschad å iordning gjord och ska snart åka på bio med mammsen, det blir "Flickan som lekte med elden" tror den kan vara riktigt bra faktiskt! första filmenva bra tycker jag så har stora förväntningar :) sen ikväll ska jag hem och kolla Idol (Baggis min nallebjörn! mwihihi :) ) och kändisdjngeln!
Imorgon ska jag till Livis och kolla film å mys med lite folk :) jag gillar'T ! Blir nog en bra helg det här tror jag :)

men nu ska jag dra mej mot mitt kära stenungsund!  Ha en underbara fredagskväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0