Kvar i något jag lämnat!

Sjukt va dålig jag är på att skriva i bloggen, men har verkligen tröttnat, till vilken nytta lixom?!  Men äsch kan vara skönt att skriva av sig ibland :)


Mitt liv består bara av jobb känns det som, ändå har jag bara jobbat två dagar, hade ju "semester" förra veckan! Så himla skönt va det!  Jag har så fruktansvärt ont i mina fötter ! :( måste typ köpa gele grjer till hälarna för detta är iiiinte bra :( Idag höll jag på att svimma oxå! Allt hände på en gång och jäklar vilken kö det va! fick svindel när jag såg den ;) haha, allt gick bara fel och jag började skaka som bara den och till slut såg jag typ bara vitt och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen!

Imorgon kommer Moster, jill och Hans hem från Kina! :) Har pratat lite med dom och dom har haft det jätte bra! Skönt för dom :) Och dom hade även köpt mina skor! :D TACK <3








Bra låt! MYKET bra låt! :) (Y)






Haha Grym! Kan påminnas om sundanatta i helgen, galen kväll! :) hihi. Och "vad gör vi, nu kör vi" MAGALUUUF på den! :)

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, sista låten är så jävla sjuk:P Den är så kass fast ändå bra, garvar som fan när jag hör den men vet inte varför^^ Haha <3

2010-07-06 @ 22:26:49
URL: http://helloladysofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst är den! :P haha ja men skön endå! :D

2010-07-06 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0