Svårt att sova!

kl är lite över 11 och jag kan inte sova! ska jobba i morgon så får lite panik över att jag inte sover nu! Fast jag börjar ju 10 så det är ju inte jätte tidigt direkt :P
Nu när jag jobbar på helgerna så känns det som om att det inte finns någon helg :S när man gick i skolan så var ju helgen det man längtade till och för min del det som gjorde att jag klarade av alla tråkiga skoldagar, att man visste att man skulle göra ngt roligt i helgen. Men nu då? vad ska jag längta till nu ? :( Lösningen på detta är att jag har jobbar OCH har kul i helgen, det är det som är ganska bra med att börja så sent och bara jobbar 4 timmar på helgen, det är att man inte behöver gå och lägga sig så dära aaaassss tidigt ! ;) okeej nu vet jag knappt vad jag skriver längre, och mina ögonlock börjar klibba sig, dags för att sova kanske? mjaa tror det! :) God natt på er dåra! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0