TADAAAA!

Oj nu va det längesen IGEN som jag skrev här! Jag är inte bra på det där med att blogga asså! hahaha.

Vad som hänt sen sist? Jobb, jobb och sen har jag jobbat oxå! :) har nu jobbat i 4 dagar i rad och ska jobba i 5 till sen är jag ledig i 2 dagar :) sköönt! Jag behöver verkligen ledigt nu för nu drömmer jag om jobbet tillochmed, förut så sov jag middag i tp 2 timmar och sen va jag typ halvvaken, skit läskigt, för jag visste att jag va hemma och låg i min säng, men det kändes som om att det låg en hög med kläder på mej och jag visste att jag behövde larma av dom annars så skulle det pipa när dom gick ut, asså det låter hel kansigt men det va så verkligt!! hahaha.

Mamma har köpt hem sånt där pulver som man kan göra chai latte av! Asså det smakar PRECIS som det gör på espresso! Så sjukt gott verkligen! Med skumad mjölk å allt! mmmmmm! På tal om ingenting då asså.

 

Den 31-1 ska vi Till trollhättan med alla girls och Jennie ska ha avskedsdygn! Det ska bli så himlans roligt verkligen, känner på mej at det kommer bli grymt, riktigt grymt! Men så sjukt ledsamt oxå! Tänk den 6 augusti åker hon :( Det gör väldigt ont i mitt hjärta och fyfan vad jag kommer sakna henne! Men endå så glad för hennes skull, det hon åker på är ju en jätte upplevelse, och jag hoppas hon kommer få det BÄST där borta i amerikat! Och Jennie min lilla solstråle, som jag sagt innan, DU SKA KOMMA HEM OXÅ! <3

 Kommer sakna dej Jenniepenniepäronpung!

Ne men om man ska sätta på en go film? lät ganska chill faktiskt, tror jag gör så. ha det gött haaj!


En bra låt oxå såhär på söndagskvällen!


Kommentarer
Postat av: Jänniiiiee

Amandiiiiis <3 fyfan vad jag kommer sakna dig! Vi ska ha det så sjukt grymt i Trollis imorgon, ska bli ett avsked att minnas! <3



känns så himla sjukt att jag åker om en vecka, kommer lipa ihäl mig hela resan dit :'( <3



men jag måste ha vecko-rapporter om vilka som har gjort vad, vilka som har träffat nya pojkar eller strulat av sig på krogen ;D ALLT ska rapporteras :D



nej nu måste jag sluta skriva innan jag börjar lipa, måste fortsätta packa! <3



Älskar dig AmandaPandaa och kommer sakna dig mycket som faaaa-an! <3<3<3<3

2010-07-30 @ 19:42:23
Postat av: olivia

Amanda skriv i din blogg!!!! :O Pussssssssssssssss 3<3

2010-08-07 @ 23:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0