10 år!

Idag är det 10 årsen älskade Bobbo dog! Det är helt sjukt endå att det har gått så lång tid, och så mycket som har hänt. Saknaden är stor! <3
Jag och mamma köpte med oss mat och blommor och satte oss vid graven och pratade massa minnen med Bobbo. Det va massa blommor där, och det gör en varm om hjärtat att det är så många som tänker på honom! :')


Imorgon är det jobb som gäller, och nu börjar nervositeten  komma igen. Imorgon är vi bara två som kan kassan, så när den hon går på rast så måste jag klara mej själv.. helt sjukt att det är så egentligen, har ju bara jobbat där i två dagar :S förstår inte riktigt hur dom tänker..aja vi får vell se hur det går :)



Nu : sova!!





 

 

Jag lovar den kunde lika gärna varit skriven av honom..


Kommentarer
Postat av: Anita

Jaha, då har jag gråtit igen...visst e låten underbar.. tänk vad tiden gått fort och ändå minns man den dagen som igår...

Det är jättekul att läsa din blogg älskade amanda!!

Puss och kram!!!!!!!!

2010-06-20 @ 15:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0