Första dagen gjord!

Okej nu va första dagen på jobbet över! Fyfan för den här dagen, jag lovar det va ett tag jag nästan hyperventilerade (väldigt långt ord) . Då sa en som jobbar till mej att ta en rast, för allt gick bara fel, jag skakde och kunde knappt andas, och försökte dölja det för kunderna. Jag kan inte matte så e det bara, det e svårt att förklara vad det e som händer när jag ser siffror, allt blir bara kaos!
Visst va det inte bara dåligt, utan absout va det kul att träffa nya trevliga människor och få pilla på alla fina kläder och även jag förstår att det är jobbigt första dagen, kommer nog vara lättare i morgon .... hoppas jag..

Nu är jag så trött i huvudet å mår illa, så nu ska jag lägga mej, å kolla film eller nått. kommer drömma om den där jävla kassa maskinen i natt haha :P

Puss och kram cykelram:)


Svin trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0