leeeedddiiiigggg!

Imorgon är jag LEDIG! :D Såå skönt! haha ni måste tro att jag hamnat i ngt sorts helvete, men inte riktigt! bara det att mina fötter är i stort behov av att vila! Att stå i 8 timmar tar på dom små (Imittfallstora) fossingarna!
Men idag gick det faktiskt mycket bättre, jag kunde andas idag iaf ;) och alla kunder är så snälla å hjälper mej att packa ner kläderna i påsen och räkna ut grejer , Gullegrisar! :)

Och idag hjälpte jag min första kund att leta kläder! känns jätte konstigt när någon kommer fram å ba "hej jobbar du här?" , haha låter säkert skit löjligt, men jag e så van vid att vara den som frågar! ;) 

Nog om jobb!

Jag sover grymt dåligt om nätterna! OCH jag biter mej i läppen, så har sår! :O haha och i går natt så vaknade jag av att jag låg och försökte klämma en finne i ansiktet! Och det gjorde så oooonnnttt!!!!!!! :( haha.

Ne nu ska jag lägga mej å kolla på en film! Puss på er ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0