Nu är det över!

Nu är balen och studenten över. Det som man väntat på så länge.. Sjukt vad snabbt det gick! :O Det har varit två väldigt grymma dagar, med mycket fins minnen man kan kolla tillbaka på! :)

Igår tog även mina underbara tjejer studenten! Det va en jätte fin student och alla var jätte fina! :) När jag såg dom springa ut så kände jag ögonen fylldes men lyckades hålla mig fram till att jag gick fram till dom, shit då brast det! Allt kändes så overkligt! Det va en sak att ta studenten själv för man fattar jun inte själv att det är verkligt, men att se dom ta studenten blev verkligt, kanske lite fööör verkligt! haha. Vart tog tiden vägen?! Som man har längtat och pratat om det nu är det här, USA, jobb, resor. Får en riktigt stor klump i magen faktuiskt :( så många av mina absolut bästa vänner åker till USA i ett år, och fy bubblan vad jag e glad för deras skull, och hoppas att dom kommer få det fantastiskt, men FAN vad jag kommer sakna dom, känns jätte jobbigt :( :(
Men ett år går nog fort! HOPPAS jag :D

Nu ska jag öäta lite mat, sen fortsätta sova :) puss på er <3




Jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0