Rock by sweden!

Oj nu vart det längesen igen sen jag skrev här! lixom glömmer bort ! :P

För att dra en vecka kort.
I söndags fyllde jag 19. Känns fortfarande som om jag e 18. Då va sofia mona erica malin och bettina här! :) jätte mysigt och kul att ni kom! Tack för presenterna! <3 Jag älskar er!<3

Måndags åkte jag bettina malin å erica till rörtången och grillade. Det va jätte mysigt och vi fick verkligen vädret med oss :D se kom det lite ner trevligt folk efterhand ;)

Tisdags hade vi myskväll hos Bettina! glodde film och åt gott! :)

Onsadgs va jag å bettan på "dear john" huuur bra som helt, jätte fin film! :D

Idag har jag sovit sovit, sen va jag å mamma nere i kungälv en sväng och då fick jag ett halsbans ett par örhängen och en ring från - rock by sweden! Älskar dom smyckena! :D TACK mamma ! <3 sen gick vi och åt buffe på kinan! lika gott som alltid! och pannkakor till efterätt :D och nu i kväll har jag å mamma legat å kollat på tv i 3 timar, massa programm på tv :O haha.
Intresse smurfarna måste hoppa av glädje? ;)

 Örhängena :)


och ringen :)

Och halsbandet med lite döskallar å kors ;) haha

 

Puss påre! <3


Kommentarer
Postat av: Livis

Nej mandis nu får du ta och börja skriva mycket mer i din bloggish!! :O

Jag går in och kollar på den minst 5 gånger varja dag för att se om du har skrivit något men Nääääh! ;) Såå please let me have something to read :D Puss på dig dig Gullepluttis!! <3 <3<3<3<3<3

2010-06-13 @ 10:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0