Söndag!

Söndagar e nog den tråkigaste dagen som finns! Gör inget annat än äter å kollar på tv! suck..

Eftersom jag inte börjar jobba förens på tisdag så e jag ledig i morgon oxå :D skönt! Då ska jag umgås med kära Sofia :) vi ska gå "ärenden" och sen kolla bio :) jag har hittat en midsommar klänning som jag tänkte köpa i morgon :)

Måste även erkänna att jag e gryyyymt nervös över att börja jobba. Vill bara komma in i det så snabbt som möjligt, hatar när man inte kan ngt eller inte har en aning om vad man ska göra.. men det ska vell gå bra antar jag :)

Igår åkte BästaBettan till Turkiet! Himla avundsjuk men jag hoppas hon har det skönt :) och i dag kommer tjejerna hem från rhodos (stavning?)  Känns som om dom varit borta as länge ! :O Men hoppas dom har haft det kanon bra :D



Saknar <3


Kommentarer
Postat av: erica

och snart ska även vi utomlands amanda ;D<3

2010-06-13 @ 21:21:58
Postat av: Amanda

ja fyfan va kul det ska bli :D <3

2010-06-13 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0