Stan nästa!

Nu sitter jag här å försöker fördriva tiden lite, ska åka till bohus å hämta upp Sofia om typ 40 minuter. Så varför inte skriva ett blogg inlägg då lixom :O?!

Vi ska äta på Paprika och sen ska vi kolla lite på stan, sen är det bio som gäller! Streetdance tror jag att den hette :) den är i 3D och verkar förjäkla bra! :)

Imorgon börjar jag jobba! Nerverna har börjat lägga sig en aning faktiskt, shit det kan inte gå mer än fel ;) MEN jag kom på en sak i dag, jag kan ju inte vika kläder :O gör typ alltid fel! Kunderna kommer ju att skratta åt mej :P haha äsch!

Det ska bli så sjukt skönt att komma tillbaka till en normal vardag, jag har legat i två dagar nu och ätit all fett man kan komma åt, mitt hår va så fett att det såg ut som om någon hade lagt i ett helt smörpaket, om int två till och med! :O  Och illa liktade jag, haha det va så att mamma gav mej en såndär "Euuuw" blick när hon såg mej igår när hon kom hem från jobbet haha. Så duschen idag gjorde mer än susen! ;)

Vilka intressanta saker jag sriver om haha. För ooooojjjj va ni måste bry er om jag hade fett hår eller inte ;) haha, men äääsch det e min blogg! ;)



 Ser ut som en döskalle hela jag! men jag gillar det ;) iaf armbandet ringen och halsbendet som jag fått i student/fördelsedags presenter! Älskar dom! Fick skippa örhängena, hade nog blovit lite fööör mycket, trot eller ej ;) haha. Har även på mej det fina armbandet jag fick av Livia Sofia å Mona i födelsedags present :D gillar det skarpt! :)


 

 

 Bääääääst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0