Hej igen dåra!

Nu sitter jag här med min stora goa morgonrock! Jag har nada att göra å är hungrig som bara den! Mamma håller på att göra kött  potatis gratäng! GOOTT :D Min mamma är kung i köket !


Jag har precis ändrat lite på min studentklänning, hängt fram alla smycken, skor mm, så nu är allt klart! JAG LÄNGTAR!!!!

Det är två dagar kvar nu! Livis kommer du ihåg när du å jag va på studenten förra året å vi stod å sucka över att vi hade ett år kvar, och nu är vi här!!  va hände lixom?! hur fort gick inte det då :O

Nu ska jag äta, vi höres latero! :)


Ja jag hade lite tråkigt, så det blev som det blev!

 


Kommentarer
Postat av: Livis

I KNOW! De är helt sjukt! :O Nästan läskigt vad snabbt det har gått :D

Söööööt du är !! :D <3

2010-05-30 @ 20:01:39
Postat av: Jännie

jag har en mycket snygg vän, Amanda heter hon! :D

2010-05-30 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0